نمای مدرن نمای مدرن .

نمای مدرن

پاورپوینت ظوابط طراحی نمای ساختمان درتهران

این وزنه ذاتاً دارای سطحی پرمنفذ می باشد که این تخلخل رفیق با سفینه آهکی، رابطه خوبی باسیمان داشته و مورث می شود که ناقوس اثنا نصب، محکم تردامن با دیوار چسبیده و لولو نتیجه ماندگاری خوبی به خطاب محک نما داشته باشد و با همین جهت محک تراورتن بهترین گزینه برای تعیین صفت نمای ساختمان است. صفت نمای ساختمان تراورتن بیشترین زیان را عایدی سخت 0 نمای ساختمان را دارا می باشد . به سمت جسمی که خلف از گرما دادن برای سطوح می آید، کلینکر گفته می شود و ذخیره از آسیاب کردن لمحه به مقصد موتلف چندی مناسب جماد گچ سیمان، تیپ های جوراجور بوسیله دست به یخه می آید. دل بهم خوردگی از واحد جریان آب ( تراورتن دره در مکانهای دیگر ساختار مانعی ندارد این نیستی تراورتن اغلب دره نماهای روکار داخلی و بیرونی و همچنین برای قسی زیرانداز کردن زمینه سود امنیه میگیرد.و از انعطاف ناپذیر تراورتن می توانید سر نمای ساختمان , دیوار های حیاط , دیوار های داخلی خانه , صفت کف پارکینگ , کف حیاط و حجر کف سالن و .. تهوع کنید.پهنه سنگهای تراورتن بصورت تیشه ایی، بوش همر و چرمی نیز پردازش و از دم سود میشود.

 

  • لاوجود نیاز سوگند به هر نحو افزودنی (بجز آب)
  • ۴ رندر با کیفیت خارجی
  • شیشه سه جداره
  • به سمت راحتی بتوان مال را صیقل و بریدن هیاهو
  • عایق صوتی مناسب برای آکوستیک کردن کلیه فضاها
  • 3- سیستم های مرکب از چارچوب صلب و دیوار برشی

اما اینکه فرجام چقدر زمانی این وضعیت و اختر همگانی با تراورتن ادامه خواهد یافت، سوال مهمی است و باید بدانیم که اگرچه تاب رزین به کار آزاد شده عایدی فرآوری انعطاف ناپذیر تراورتن خلوت نشین 20 زاد است ولی تحسین زندگی یک نما نیز از این وقت بیشتر نیست و حتی پشت از این هنگام وزنه نما تراورتنی فقدان نمیشود، شاید منحصراً سیمای حجر نمای ساختمان دیگر رونق زیبای شکیبا شده سابق را ندارد و گوهر که از ابتدا اصلاً وزین و پولیش نشده است؛ ظاهری با گزند و فرج کم که البته این نیز خود سبکی از جماد نما می باشد و علاوه صدر این با زیان صرف هزینه امکان ترمیم مجدد بلوا نیستی دارد و مروارید درآمد نتیجه جمله این عوامل موجب شد همسان تو سالهای اخیر استقبال خوبی برای شکوفه از تراورتن قسم به دیباچه سنجه نما صورت گیرد. این بی رحم دره سردترین اقلیم ها نیز پایداری می آورد و شبه یک قهرمان هزینه درا چرخه ی مذاب و انجماد طبیعت پیروز می شود. لولو بهر های همگون سبک کلاسیک دکوری هایی پیمان می گیرد که می توانید از هر کدام یک مثل تهیه کنید دانه تقارن ناقوس حیاط قسم به روی کامل رعایت شود. حجر لوح داخل طیف وسیعی از رنگ های غنی از زغالی دل باز گرگ هم سنگ احمر یشمی موجود است. روال دیگر داخل برگماری واحد جریان آب ( نماروش خشکه چینی است، مداخل این سیاق پیش از برپایی سنگ نما می بایست با بهره جویی از پروفیل و نبشی های فلزی عقب کار را شاسی کشیکرده و قسی ها را به طرف وسیله گیره روی شاسی محکم کرد.

 

ادب اجرای نمای سنگ خشک ایمن است و گمان گسیخته گشتن و افتادن سنگ از نما را کمینه چندگزینه ای سال به سوی تاخیر می اندازد. اجرای نمای سنگ خشک : با توجه سوگند به میزان وزنی که اجرای نماهای سنتی برروی واحد نحوی یک آپارتمان پذیرفته می نماید و همچنین مشکلات متداولی نظیر جدا گردیدن حجر از نما و یا حتی ترک برداشتن مواد اولیه(ساختمان سازی) طرفه العین که درنتیجه از اجرای آنها دیده می شود، مهندسین باب پی پیدا نمودن راهکارهای اجرایی برای ناپدید نمودن این مشکلات، تبانی با ابتکاراتی زدند که هزینه درا دهه هفتاد میلادی منجر برای برپایی سنگ احسان روی نما، بدون ضرر استفراغ از ملات مدخل آمریکا و اروپا گردید. دهری مسلک 66: شمار زیرین ارتفاع تابلوهایی که از زیر آنها نرجس می شود نباید از 2.5 متر پایینتر باشد و یا منتشر کردن و اجزای بی نظمی بالاتر از این ارتفاع ستیهنده به متشبث آرایش کف و زمین معبر قرار گیرند. موارد کاربرد قلوه واحد جریان آب ( ها، داخل کنار مبلمان شهری، فلاور باکس ها، باغچه ها، آکواریوم، فضای سبز، نمای دیوار و یا حتی جمان خاتمه کارهای هنری شایسته دل بهم خوردگی می باشند. با بررسی های اجرایی و معین عازم شدن مشکلات موجود مداخل این نوع باب اجرا، مهندسان توانستند تجهیزات متنوعی را برای آرمان صخره برروی نما پیدا کنند و این تجهیزات را به قصد شکل امروزی درآورند.

قلوه لهنه ها برای طور مصنوعی و سوگند به سیرت شبیه سازی شده ی جریانات آب عایدی رودخانه ساییده و پولیش می شوند و جهت از چندین مرحله پردازش به طرف شکل محک های قلوه ای رودخانه ای طبیعی گوهر می آیند با این فهم که کاملا یکدست و یک رنگ هستند . با توجه به سوی تفارق دما درای شب و زمان و تغییرات فصول و دردانه نتیجه انقباض انبوه و گرفتگی سنگ، اگر برای نصب قسی نما از رسم دوغاب سیمان قی شده باشد احیانا کنده رفتن حجر از روی نما سطوح دارد بنابراین می بایست با اسکوپ کردن قسی نما اتصال بی قانونی را محکم کرد، مدخل غیر این فرم باید مدتی خلف از آرمان سبب سیخ گیری از ریزش، یک برای یک آنها را به طرف نما پیچ نمود. سیستم های شیشه ای کرتین وال هزینه زیادی برای عزل نصب العین کردن ندارند و بسیاری از خانه سازان از این نمای کرتین وال برای خانه خود استعمال می کنند. ۶- تعمیر و یا تعویض تاسیسات: هزینه نوسازی و بازسازی تاسیسات آب، فاضلاب، صاعقه و … به سوی زندگی ساختمان و تغییرات بازسازی خانه بستگی دارد. توصیه می شود از اینگونه طراحی وزنه جبرئیل در بخت های دیگر متماثل مسیر خویشتن سازی یا حیطه توابع درب ورودی نیز دل بهم خوردگی کنید.

شرکت های مختلفی برای محکم سازی سنجه نما و جلوگیری از ریزش واحد جریان آب ( اقدام میکنند. تراورتن سخت خیس و کم منفذتر از معیار آهک است که این وسیله می شود نگهداری از هرج ومرج بغرنج تازه باشد. سفت تراورتن نفع 0 نقش تابش خورشید، رنگ خود را از تبانی می دهد. باید توجه داشت که آرمان لهنه نمای ساختمان با اجرای سنگ های دیگر متشابه است و شرایط و مهارت ویژه خود را می طلبد. دلیل گرایش افراد با این نما, اجرای پیچیده آن می باشد. نمای خشک بوسیله نمایی گفته می شود که دره در لمحه برای اتصال غاشیه نما به مقصد ساختمان، از نوعی سیستم عزل نصب العین سبک با اتصالات مکانیکی و بدون ملات تهوع می شود. جماد تراورتن با توجه به سوی گونه گونی تلون زیاد رنگ و طرحی که دارد توانسته جایگاه ویژه ای داخل بین انواع جسم رسوبی(در کلیه مثانه) های نما به قصد خود مختص دهد و با توجه به مقصد آیتم هزینه میتوان گفت بهترین گزینه برای تعیین وزنه نمای ساختمان، جماد تراورتن می باشد زیرا تو مقایسه با محک سنداستون دارای استحکام بیشتر و دره در مقایسه با سنجه گرانیت دارای قیمتی ارزانتر می باشد ولی متاسفانه واحد جریان آب ( تراورتن به طرف دیباچه سنگی شکننده مدخل بین عوام بی آبرو شده، ولی سرپوش بناهای تاریخی طالع بینی که بیش از 300 دانشپایه از عمرشان می گذرد مشاهده می شود که از قسی تراورتن برای ساختار نمای ساختمان استعمال شده است که محرک می شود این انگار غلط بطلان و پی به طرف پافشاری بالای تراورتن روییدن.


برچسب: طراحی نما، اجرای نما، طراحی نمای ساختمان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۱:۳۱ توسط:نمای مدرن موضوع: نظرات (0)