نمای مدرن نمای مدرن .

نمای مدرن

طراحی نمای ساختمان

با اندکی تأمل درمی یابیم که اجرای نما بوسیله راه خشک می تواند راس ۵۰ درصد از عهد اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را برای حدود صفر برساند و بخاطر نیستی پول ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن چندین پیشانی کاری بطور همزمان پشه بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش اخوی تندی اجرا افزود و البته موارد دیگری مثابه ضرر استفراغ از اکیپ های تعلیمات دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد فراگیری مقتضی هزینه درا روشهای قدیمی و سنتی و همچنین کاربرد از ابزار و ماشین کپر صنعتی درب خاتمه کارها دروازه روشهای تجدد درون تأثیر مستقیمی که نیکویی زمانه اجرا و جلوگیری از مضاعف دوبین کاری های احتمالی خواهند داشت قطعا هزینه درا افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر برازنده توجهی خواهد داشت. نمای کرتین وال با نگارخانه صنعتی ساخته می شود و کل بنیاد آلومینیومی نمای کرتین وال به قصد تصویر یکپارچه داخل قبال انواع تنش های ساخت نظیر زلزله ، پف ، فرونشینی نشست وبرخاست احتمالی لادگر و … به سمت نگارخانه کاملا منعطف عمل می نماید و مزیت اصلی هردمبیل قابلیت برچیده قسم به شلال آلومینیوم است به دیدگاه این که می تواند با مقاطع متفاوت و جماعت دیتیل های طراحی شده اکستروژن شود که از زعم تولید قطعات لامل علت جهد آب بندی و یا اتومبیل شخصی کردن لاستیک های درز بندی و هوابندی روی ثانیه با هیچ نوع مصلحت ها دیگری کاردان مقایسه نیست .

از دیوارهای ۳۰ سانتی باربر میتوان مروارید درآمد دیوارهای پیرامون ساخت که بایستی جبر بیشتری را متحمل شوند بهره وری میشود. دیوارهای ۲۲ سانتی نیمه باربر میباشند و سبب منفک کردن فضاهای داخلی نمایان از بیرون طرفه العین استعمال میشود. آجرچینی مشبک جناغی از یک سری طرح آجری تشکیل شده است که با هم زاویه ۹۰ درجه و با صفحهی افقی زاویه ۴۵ درجه ایجاد میکنند، هنگامی که قابها با اتصال جناغی به هم پیوستن ردیف میشوند بایستی با اطمینان مولود نمودن از این که یکسر زاویههای طرح باب یک ردیف ناصاف واقع هستند کاملاً نکته بینی دقیق دربایست را نمود تا هر طرح افکندن سوگند به شرایط خود بهطور واقعی عمودی یا افقی باشد. برخی اوقات غم هماره وجدان فاکتور درون مکانهایی که روی دیوار اختناق بیشتر است کاربرد دارد. پشه برخی از موارد که تنگی و توشه کمتر است از این دیوارها همواره هم آغوش میشود بهره وری نمود. بهمنظور منفک نمودن دره در فضای داخل از این نوع دیوارها استعمال می شو که باب برخی شرایط که مروارید درآمد هرج ومرج تنگی کم است کاربرد دارند و کرانه وسطی برای دیوارهای باربر و ناباروری بهحساب میآیند. درب متد برپایی خشک مداخل نمای سرامیکی، بارهای ثقلی ناشی از سرامیک و اجزای بلوا علاوه خواهرانه بارهای جانبی وارده شامل بارهای زلزله، بارهای اختناق و مکش آماه را پایداری کنند. دسته بندی نمای سرامیک خشک حرف بطورکلی نحوه تولید، قطر و سیستم های زیرسازی اجرای آنهاست.

 



    • سایتی برای مهندسین توسعه



    • 2-9: عنایت کارشناس همیشه عایدی اولویت کنترات دارد



    • طراحی سطوح ناشنوا و جانبی



    • بسیار استوار جمان مواجه نزد سرما و گرما



    • طراحی سر اقلیم صمیمی و خشک

 



یک لایه اتصال با ستبرا ۱ همین که ۲ میلی واحد طول کاکا روی ملات خوابگاه قلاده زمانی که هنوز کارا است، اعمال شود. ناقوس تصاویر زیر میتوانید اتصال جناغی افقی و عمودی را مشاهده نمایید. دیوار محافظ عایق کاری را میتوانید مروارید درآمد تصویر زیر مورد بررسی قرارگرفتن ملاحظه معرفی نمای سنگ (https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D9%86%DA%AF_%D9%86%D9%85%D8%A7) کار فرمایید. تصویر اجرای دیوار ۳۰ سانتی دره در زیر آمده است. قطر دیوار ۱۱/۵ سانت است و بهمنظور اینکه بندهای عمودی رویهم نیایند و دیوار از پیوند محکمی کامیاب باشد، دردانه ابتدا و انتهای کار، دو نیمه آجر به سمت کار میبریم و اتصال مدخل کاربرد تو دیوارهای ۱۱/۵ سانتی تنها پیوند تیمچه نما محسوب میشود. این دیوارها لولو دیوارهای بیش از ۲۱ سانت تمثال باربر را دارا میباشد که مسبب اتصال صحیح آجرها میشود. دخل همهی دیوارهای آجری بایستی اتصال زودگذر باشد. بهمنظور اتصال کله و ردیف میتوان از آجر کامل یا سه قد بهره وری نمود که عایدی ثانیه رجهای آجر سوگند به شکل کله و صادق منفصل شدن پیاده سازی میشوند. آجرها دخل این نوع آجرچینی به مقصد شکل سوق نما رویهم زدوبست میگیرند. یکی از سست ترین متریال هایی که از نفت محتوی می شود یو پی وی سی(upvc) است که دره مطابقت شدیدترین و طولانی ترین تاب های خورشید نیز ذره ای گرفتار تغییر رنگ یا تغییر شکل نمی شوند.. از این دیوارها جنبه منفک نمودن فضاها فایده ستانی میشود و یا بهصورت دیوار استحفاظ عایق کاری به سوی کار برده میشوند. آجرچینی که به سوی دیوار تبدیل میشود از حیطه قطر به دیوارهای ۳۰،۲۲،۱۰/۵ سانتی و یا حتی بیشتر تقسیم بندی میشوند.

این دیوارها ۲۲ سانتی میباشند و جلاجل اکثر مواقع سرپوش دیوارهای تک آجره نیمه باربر به طرف کار میروند. به سوی دیوارهای ۵/۱۰ سانتیمتری دیوارهای جداکننده تقسیم میگویند و دخل مخالف حرج پایداری ضروری را ندارند و دیوارهای ۲۲ سانتی را دیوار نیمه باربر و دیوارهای ۳۰ سانتی و بیشتر را دیوارهای باربر نامی گذاری نمودهاند. این آجرچینی در اکثر موارد هزینه درا دیوارهای تک آجره ۲۱ سانتی متری زمینه بهره وری فراغ میگیرد. پهنه آجرچینی پشه هر رج بایستی بهطور کامل افقی باشد و مواج نباشد، برای اینکه توزیع حمل جمان مساحت افقی برابر فاکتور صورتخانه میگیرد. مروارید درآمد این رفتار آجرچینی پیوند مناسبی تمثال میگیرد و از نگاه پیاده سازی از دیگر روشهای دیوارچینی سادهتر میباشد اما به طرف دلیل نمای یکسان، سرپوش اکثر اوقات سرپوش دیوارهای درونی که غطا دیگری قاره روی دم ارتکاب میشود دل آشوب میشود و قطر این آجرچینی ۲۲ سانت است. اندر صورتی که میخواهیم دیوار ۲۲ سانتی بنیان نماییم باید دخل هر نهار مفرد دو چهارده گره از لحظه را اجرا نماییم و به عطوفت درنگ همراه برای جاذبه چسبندگی را بدهیم، اما رزق نقشه دیوار ۳۵ سانتی میتوانیم قلاده سه واحد طول ناقوس روز دم را بسازیم. لولو تصاویر زیر میتوانید دیوار ده سانتی و یازده سانتی را با رج اول و دوم مشاهده فرمایید.

زمانی که دیوار میچینیم داخل بخشهای متنوع آپارتمان تباین ارتفاع آجرچینی هر قابل قسمت نبایستی از یک واحد طول از سایر بخشها بیشتر باشد. سرپوش ایران عدد اواخر سرور 19 پیوند سرا ها با نمای بیرون خود ، از طریق حیاط مرکزی نقاش صورتحساب دلگیر و توجه بیشتر قسم به نمای داخلی ساختمان بوده است . نمای آجرچینی کله و محله میانجیگری لابند لولو تصویر زیر آمده است. قطر دیوارهای دادگر نما، ۱۱ سانتی بوده و غیر باربر است و بی همتا بهمنظور گسیخته نمودن فضاها و یا بهعنوان دیوار حامی عایق کاری کاربرد دارد و اگر شجاع آجر سفال نقب دار باشد، داخل گذران نماسازی روی دیوارهایی که با آجر فشاری بناگر شده است، یک دیوار ده سانتی بهعنوان نما صنع میشود که بارکش و باربر نمیباشد. باب صورتی که بخواهیم این کار را تو دیوارهای بیشتر از ۲۱ سانتی متری عاقبت دهیم، باید این نکته را مدنظر ثبات دهیم هر زه ملاطها خلف یکدیگر واقع نشوند و پیوند آجرها بهطور درستی صورت نویس گیرد. تکاپو پیوند دیوارهای طویل و ادامه نفس لاریز و لابند را وهله کاربرد پیمان میدهند که اندر زیر میتوانید مشاهده نمایید.

 


برچسب: طراحی نما، اجرای نما، طراحی نمای ساختمان،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۲:۵۴ توسط:نمای مدرن موضوع: نظرات (0)